Pennut lähtivät klaaninvanhimpien pesältä, ja suuntasivat kohti suurkiveä. "Mitäs te täällä?" Maukui mysteerinen ääni kiven päältä, jota Aurinkopentu säikähti. "Kuka sinä oikein olet meitä säikyttelemään?!" Hallapentu naukaisi närkästyneenä mustalle kissalle kivan päällä. "Olen pahoillani, mutta varoppa kieltäsi. Minä olen klaanin PÄÄLLIKKÖ Kidetähti, uskoisin että te olette Hallapentu ja Aurinkopentu" Kidetähti vastasi vinkaten silmää. "Ai-a-anteeksi olen pahoillani" Hallapentu änkytti nolona ja nuoli käpäläänsä. "Ja kyllä, minä olen Aurinkopentu ja tässä on sisareni Hallapentu" Aurinkopentu lisäsi ja kumarsi päällikölle, koska Hallapentu teki niin. "Hienoa tutustua, käykääpä katsomassa soturien pesä tuoltapäin, mutta älkää herättäkö nukkuvia sotureita" Kidetähti kehotti ja osoitti hännällään vasemmalla olevaa kallion kivenkoloa jonka peitteenä oli sammalverhoa. "Menemme sinne seuraavaksi" Sininen pentumme vastasi ja lähti tassuttelemaan soturien pesää kohti. "Odota minua!" Aurinkopentu ulvaisi ja juoksi nopean siskonsa perään.